1.Termeni Si Conditii Generale
Te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii, inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. In cazul in care nu esti de acord cu acest set de termeni si conditii, te rugam sa nu folosesti acest website.
Website = adresa www pe care va aflati in acest moment
Firma = HANCA FASHION SRL (CUI 34056499) Entitatea Juridica ce incaseaza si emite factura este responsabila de eventualelele reclamatii si returnari.In momentul finalizarii comenzii veti primi un e-mail de confirmare in care veti regasi toate informatiile cu privire la Entitatea juridica emitenta a facturii si raspunzatoare pentru eventualele reclamatii / dispute.
Client = orice persoana fizica sau juridica ce acceseaza website-ul si/sau comanda prin intermediul lui
Set de termeni si conditii = contract intre client si companie
Comenzile se pot efectua: online direct de pe website (www.florariahanca.ro), telefonic la 0773845310 sau la sediul floraria HANCA.
2. Copyright
Intregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea companiei. Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de copyright, va rugam sa ne scrieti un email pe
contact@florariahanca.ro, cu titlul COPYRIGHT termeni si conditii, veti primi un raspuns in maxim 24 de ore de la primirea emailului (zile lucratoare).
3. Garantii oferite de website
Acest website este oferit clientilor / vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este sau asa cum este disponibil la acel moment), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate.
Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe
www.florariahanca.ro, in urmatoarele conditii dovedibile: flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate / vestejite, aranjament deteriorat, recipient rupt, recipient spart), livrare neconform specificatiilor de reteta / continut poza conform descrierii din detaliile produsului.
Returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: “nu imi place”, “nu mi se pare realizat corect” , etc. sau pentru o eventuala pierdere a documentelor incluse in colet de catre transportator sau destinatar (astfel de situatii se rezolva prin relivrare document si un cadou de scuze din partea Florariei Hanca)etc. De asemenea, in cazul in care un client semneaza pentru conformitate la livrare, reclamatiile ulterioare livrarii nu vor putea fi luate in considerare.
Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri sau a unei poze preluate de alte florarii (manopera poate diferi, materialele de lucru si calitatea florilor), se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare.
Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi ambalaje, spargeri din vina florariei, noi facand poze la buchet, aranjament, felicitari, etc. inainte de a fi predate livratorului.) Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 10 din acest set de termeni si conditii.
CONDITII GARANTIA BANILOR INAPOI:
Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate (in conditii bune si in maxim 24 de ore de la livrare si in ambalajul original pentru produsele neperisabile), alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 9): factura, felicitare, cutie, vaza, instructiuni, cos, burete, flori, ciocolata, urs de plus, vin, sampanie (produsele consumabile / alimentare in varianta sigilata, in stare intacta, in caz contrar suma nu poate fi returnata pentru produsul respectiv) etc. Clientul poate beneficia de garantia 100% a banilor inapoi, conform legii in vigoare, insa nu poate solicita si compensatii suplimentare. O data oferiti banii inapoi, responsabilitatea website-ului
www.florariahanca.ro fata de client si contractul dintre client si website considerandu-se incheiat. Garantia 100% a banilor inapoi nu include si taxele bancare. Anumite banci / canale de plata retin taxe si acestea nu vor fi suportate de catre Hanca Fashion SRL ci fiecare parte isi va suporta taxele bancare.
STOC:
Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Pentru cosurile cadou se va respecta descrierea continutului disponibila pe website si valoarea acestora, clientul intelege si accepta faptul ca anumite produse pot diferi precum florile in functie de disponibilitatea din ziua comenzii, marca, coloristica ambalaj si forma/culoare cutie.
Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie.
GARANTIE PRODUSE:
Produsele comercializate pe
www.florariahanca.ro beneficiaza de garantie in baza O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil : flori / plante / trandafiri criogenati sau conservati. Pentru produsele perisabile oferim o garantie clara de 4 zile mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta produsului. In cazul trandafirilor criogenati sau conservati, nu se ofera garantie, acestia necesita a fi pastrati conform instructiunilor primite pe eticheta de produs comanda. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Client daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15 zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri, spargeri, deteriorari de orice natura, etc.
4. Produse disponibile:
Trebuie sa ai peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website. Acest website nu are o comanda minima impusa, iar transportul este gratuit pe raza Com. Floresti, Cluj- Napoca. Pentru comenzi in afara taxa de transport se va calcula in functie de distanta fata de Com. Floresti. Pentru detalii referitoare la taxa de transport in afara, ne puteti contacta telefonic la 0773845310. Pentru plata cu cardul a taxei de transport, veti primi ulterior un link de plata din partea noastra. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.
In cazul produselor cu personalizari sau modificari solicitate de catre client, acestea trebuie mai intai confirmate telefonic sau pe email impreuna cu operatorii Florariei Hanca. In cazul in care specificati anumite modificari asupra produsului, solicitari de adrese multiple (care nu pot fi prelucrate vezi articol 6.2), solicitari de livrari la ore fixe (nu putem garanta livrari la ore fixe!), acestea trebuie neaparat confirmate cu operatorii Florariei Hanca. Daca doar le specificati in zona de comentarii pentru operatori, este posibil ca acestea sa nu poata fi procesate in timp real, mai ales ca multe livrari sunt chiar in aceeasi zi. Intra in obligatia exclusiva a clientului sa se intereseze de prelucrarea modificarilor speciale solicitate, prin confirmare telefonica sau pe email. Se considera ca fiind o modificare confirmata daca primiti un sms de tip Actualizare pentru comanda din partea operatorilor nostri, in care sunt mentionate toate modificarile solicitate.
Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice; plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri disponibila la punctul 3; produsele din cosul cadou pot diferi, pastrandu-se aspectul / gustul / tematica / aroma generala si valoarea) -se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul / caracteristicile generale.
Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.
5. Metode de comanda:
5.1 Comenzi telefonice:
Echipele noastre dedicate de operatori pot prelua oricand comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:
- transfer bancar
- depunere numerar in cont
- plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
- plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii
- plata cash sau card la livrare
- plata cash sau card bancar in floraria Hanca
- Pe site florariahanca.ro prin BT-iPay.
5.2 Comenzi prin email:
Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare incluzand in NOTA numele complet, numarul de telefon al persoanei destinatare, adresa completa, mesajul dorit care sa insoteasca buchetul sau aranjamentul si produsul dorit, neaparat data si ora de livrare, iar echipa noastra se va ocupa de toate detaliile pentru tine, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda din nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi prin email:
- transfer bancar
- depunere numerar in cont
- plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
- plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii
- plata cash sau card la livrare
- plata cash sau card bancar in floraria Hanca
5.3 Comenzi in sediul floraria Hanca:
Te asteptam oricand la sediul nostru pentru plasarea comenzii. Aici vei fi intampinat de catre echipa noastra dedicata, gata sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda din nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. La sediul nostru poti achita comanda cash sau prin card.
5.4 Comenzi online:
Pentru a comanda online pe website-ul noastru trebuie sa:
- alegi produsul dorit
- citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui
- daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos
- in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat
- completezi datele tale
- completezi datele de livrare cu atentie (nume, numar de telefon si adresa completa al persoanei destinatare)
- alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
- selectezi metoda de plata
- revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe
- Bifezi pentru ca esti de acord cu “Termenii si conditiile”
- apesi butonul finalizeaza comanda!
Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda din nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
5.5 Pre-comenzi:
In cadrul website-ului noastru ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar ca iti confera o libertate si o flexibilitate incredibila. Indiferent ca vei comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastra detine logistica necesara pentru a-ti asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmand a fi livrate exact la data dorita si in conditiile sugerate de tine.
6. Livrare produse:
6.1 Zone deservite:
Floraria Hanca ofera livrare oriunde in Judetul CLUJ.
Floraria Hanca ofera livrare de flori si cosuri cadou oriunde in judetul CLUJ, prin curieri proprii, la preturi foarte accesibile. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru livrari in afara Com. Floresti si Cluj – Napoca solicitam o taxa de transport calculata in functie de distanta localitatii de livrare fata de Com. Floresti-Cluj. Aceasta va fi calculata dupa plasarea comezii si transmisa clientului pe e-mail ulterior. Pentru comenzi cu livrare in Floresti si Cluj-Napoca livrarea este gratuita.
Modalitati de plata pentru taxa de transport:
- transfer bancar
- depunere numerar in cont
- plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
- plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii
- plata cash sau card la livrare
- plata cash sau card bancar in incinta floraria Hanca.
6.2 Metode de livrare:
Pentru Floresit, Cluj-Napoca si zonele limitrofe efectuam livrari in aceeasi zi, de Luni pana Vineri, in cel mai scurt timp posibil de la primirea comenzii, in intervalul 09.00-18, Sambata – Duminica doar cu comenzi in prealabil. Preluarea de comenzi pentru Floresti si Cluj – Napoca, zonele limitrofe se face non-stop pe website. Toate livrarile in Floresti, Cluj – Napoca si zonele limitrofe se efectueaza in sistem propriu.
Pentru restul localitatilor oferim livrari in 24 de ore de la primirea comenzii, in conditiile enuntate mai jos. Comenzile pentru restul localitatilor se pot prelua non-stop pe website, te rugam sa respecti conditiile de mai jos:
- comanda sa fie primita si achitata pana in orele 17:00
- livrarile se pot efectua de Luni pana Vineri 09-18
- Livrarile pentru Sambata – Duminica doar cu comanda in prealabil
- orele de livrare nu pot fi garantate
- datele de livrare si de contact la adrese sa fie complete si corecte; in cazul in care adresa oferita este gresita, comanda poate fi redirectata contra cost – vezi art.6.8 – Riscuri de livrare
In situatii speciale si doar cu acordul clientului, operatorii Florariei Hanca pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati / adrese cu acces limitat / dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil…
6.3 Timpi de livrare:
In Floresti si Cluj – Napoca si zonele limitrofe efectuam livrari in cel mai scurt timp posibil de la primirea platii, insa ora de livrare nu poate fi garantata. Orele de livrare mentionate sau solicitate de catre clienti sunt orientative si facem eforturi sa le respectam, insa nu reprezinta o obligatie contractuala. Intervalul orar comunicat de client catre operator NU reprezinta un angajament contractual. Facem constant eforturi sustinute pentru a respecta cu exactibilitate intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil. Vom face tot posibilul sa livram la data dorita, insa in cazuri izolate si mai ales in localitatile mici, pe perioada starii de urgenta, pot exista intarzieri de livrare intre 24 – 48 de ore fata de data de livrare setata de catre client in formularul de comanda. Va multumim pentru intelegere!
Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate fara comanda in pre-alabil si confirmare stoc si plata, tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.
6.4 Tarife de livrare:
Tarifele de livrare difera pentru fiecare proiect in parte. Iata mai jos o schema explicativa:
- www.florariahanca.ro – Acest website nu are o comanda minima impusa, iar pentru comenzi cu livrare in afara Com. Floresti si Cluj – Napoca solicitam o taxa de transport calculata in functie de distanta dintre localitatea de livrare si sediul Florariei Hanca
- Pentru Com. Floresti si Cluj – Napoca livrarea este gratuita.
- Pentru localitatile aflate la o distanta mai mica de 20 km fata de Com. Floresti taxa de livrare este 20 lei;
- Pentru localitatile aflate la o distanta mai mare de 20 km fata de Com. Floresti taxa este 1 leu/ km, dus-intors.
- •Pot aparea taxe suplimentare pentru anumite localitati, in conditii speciale.
6.5 Metode de ambalare:
Pentru toate livrarile:
- produsele de floristica, plante naturale – sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website, fara ambalare speciala / impachetare cadou
- produsele tip cosuri cadou – sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website, fara ambalare speciala / impachetare cadou;
- produsele tip decoratiuni, instalatii, cadouri neperisabile – sunt livrate in ambalajul original, cu instructiuni de folosire aferente
- toate produsele perisabile sunt transportate in conditii de temperatura si umiditate optime
- Buchete florale: ambalare luxurianta cu materiale pretioase, funda mare si folie si personalizata cu semnatura Floraria Hanca pentru un aspect extra elegant; buchetele care au ambalaj si in poza vor beneficia de un upgrade de design + adaosuri pretioase de funda sau ambalaj extravagant.
- Aranjamente florale (cosuri, recipient+flori): punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa (daca marimea aranjamentului permite) SAU folie si personalizata cu semnatura Floraria Hanca, decorative si funda mare.
- Cupole trandafiri criogenati: punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa si personalizata cu semnatura Floraria Hanca.
- Plante, flori la ghiveci: punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa si personalizata cu semnatura Floraria Hanca.
6.6 Poza produsului livrat
Echipa Florariei Hanca va transmite, indiferent de zona de livrare aleasa, poza produsului ce urmeaza a fi livrat, pe email sau mesagerie/whatsapp. Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, cu eticheta numarului de comanda la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise doar prin email/whatsapp, iar echipa Florariei Hanca nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. Legal, orice comerciant de tip florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor.. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic.
6.7 Anonimitate:
Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.
6.8 Riscuri livrare:
In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate in fata usii / la vecini / receptie / portari, urmand sa se mentioneze destinatarului sau clientului prin SMS / telefonic locul unde a fost lasat coletul SAU persoana ce a ridicat coletul cu numele complet, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire Floraria Hanca NU isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Florariei Hanca va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”.
Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirectiona contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau “livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si ca societatea va face tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legatura clientului cu curierul pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.
6.9. Felicitare oferita cadou:
Cardul de mesaj scris de mana caligrafic, oferit cadou la orice comanda, de catre Floraria Hanca are un format personalizat. Clientul intelege si este de acord cu faptul ca in functie de zona de livrare, cardul poate diferi. Operatorii Florariei Hanca nu intervin pe mesajul de felicitare cadou notat de catre client. Eventuale erori de scriere sau erori tehnice generate de caractere incorecte, emoticoane, insemne, formulari inadecvate nu cad in responsabilitatea Florariei Hanca. Redactarea se efectueaza exact asa cum clientul a notat mesajul. Clientul intelege si este de acord ca in perioadele aglomerate pot exista rataciri ale felicitarilor, acestea sa nu fie livrate impreuna cu produsele comandate / sa fie eronate mesajele. In aceasta situatie, eventuale reclamatii se vor rezolva prin relivrarea felicitarii si adaugarea unei ciocolate cadou din partea casei pentru problemele create. Clientul intelege si este de acord ca nu poate fi despagubit in alt mod pentru astfel de erori umane.
7. Metode de plata:
7.1 Card bancar, online:
Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online, iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic, in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil. Entitatea Juridica ce incaseaza si emite factura este responsabila de eventualelele reclamatii si returnari.
7.2 Transfer bancar:
Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Platile trebuiesc efectuate in avans, iar dupa plata este indicat sa ne transmiti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii. Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul din cadrul companiei va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca, lucru ce ar putea intarzia intre anumite banci.
Datele noastre pentru plata se primesc pe email in cadrul confirmarii comenzii. NU se pot achita comenzi inainte de plasarea comenzii in sistem si alocarea unui numar de comanda.
7.3 Plata la livrare:
Acceptam plata la livrare / ramburs. Aceasta metoda de plata este disponibila doar in functie de disponibilitatea interna a Florariei Hanca.
7.4 Plata in floraria Hanca:
Vino in Floraria Hanca pentru a achita cash sau card bancar.
8. Facturare plati:
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania nu este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website se achita inaintea livrarii, exceptiile fiind clar mentionate in Art.6 al setului de temeni si conditii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Floresti sau Cluj – Napoca prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar pentru celelalte localitati din judet. Chitanta/Bonul fiscal este eliberata doar pentru platile cash sau card bancar.
9. Returnare produse:
- Produsele neperisabile se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);
- Produsele perisabile nu se pot returna. Produse perisabile se considera: flori naturale taiate, flori naturale conservate/criogenat, flori in ghiveci / plante, produsele alimentare;
- Produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;
- Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa Florariei Hanca prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;
- In colet se vor afla toate documentele primite initial;
- Suma platita va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea Florariei Hanca.
- In cazul trazactiilor online cu cardul, sumele vor fi rambursate pe cardul initial de unde s-a efectuat plata;
- Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri;
- Pentru reclamatii, va rugam sa urmariti procedura descrisa la ART. 3 si ART.10 in acesti termeni si conditii.
- Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie.
10. Reclamatii livrare:
Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi pe adresa de email
contact@florariahanca.ro (persoana de contact Adina Hanca – Manager). Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi in functie de rata de raspuns a clientului.
11. Anulare comenzi:
Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la
contact@florariahanca.ro cu cel putin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Floresti, Cluj – Napoca si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in alte localitati si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.
In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.
Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.
12. Confirmari de comanda si livrare:
12.1 Confirmari de comanda:
In cazul “crearii” sau “declinarii” comanda este ANULATA de drept ne luandu-se in considerare deoarece nu este acceptata ca fiind achitat produsul!
Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.
12.2 Probleme livrare comanda:
Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:
- destinatarul nu este la adresa – coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)
- dstinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie – se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul livratorului permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda si pentru o noua livrare; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului. Eventuale distrugeri ale produselor perisabile din astfel de comenzi cad in sarcina clientului si nu pot fi reclamate Florariei Hanca.
- destinatarul refuza primirea coletului – angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.
- in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.
12.3 Confirmari de livrare:
Clientul va primi prin email sau whatsapp confirmarea de livrare a comenzii fara a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se doreste aceasta informatie, clientul poate oricand solicita acest lucru prin email sau telefonic angajatilor companiei.
13. Cesionare si subcontractare:
Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.
14. Confidentialitate si publicitate:
Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie.
Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.
Compania isi rezerva dreptul de a adauga materiale publicitare in plicurile cu felicitari transmise catre destinatari sau de a targeta destinatarul prin SMS (flyere / liflet-uri / vouchere / scrisori publicitare / elemente de marketing), de la terti sau pentru brand-urile proprii Floraria Hanca. Prin plasarea comenzii si prin aceptarea acestor termeni si conditii, clientul este de acord cu acest aspect, fara a fi necesar sa fie anuntat in prealabil. Citeste cu atentie ART. 22 (Consimtaminte) si ART.23 (Prelucrarea datelor cu caracter personal) din cadrul acestor termeni si conditii.
15. Termene si penalitati:
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.
In cazul in care clientul intarzie din vina sa plateasca produsele țsolicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.
16. Respectarea legilor si standardelor
Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
17. Raspundere:
Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.
18. Incalcare prevederi si drepturi:
Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email
contact@florariahanca.ro. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.
19. Forta majora:
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
20. Legea aplicabila:
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.
21. Prevederi diverse:
Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.
Compania si clientul vor fi considerati cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.
22. Consimtaminte:
Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si pentru destinatar, in scopul livrarii. Procedurile interne ale Florariei Hanca si ale companiei noastre impun folosirea si prelucrarea datelor cu character personal, atat ale clientului, cat si ale destinatarului, folosind in scopul livrarii la timp si in cele mai bune conditii emailul clientului, numarul acestuia de telefon, numele, prenumele si numarul de telefon al destinatarului, dar si adresa acestuia. Pentru o comunicare cat mai eficienta si un serviciu premium, de livrare, putem trimite urmatoarele notificari / materiale publicitare:
CLIENTUL:
- email de confirmare comanda noua
- email poza martor
- email factura pentru plata efectuata
- apel direct / email / SMS modificari sau inlocuiri in comanda / probleme de livrare / informatii suplimentare livrare
- email / SMS cu status livrare
- email confirmare livrare
- SMS confirmare livrare
- email newsletter cu promotii, email reamintire / retargetare, email discount-uri si promotii, email parteneriate / vouchere cu terti
- SMS / apel direct newsletter cu promotii, SMS / apel direct reamintire / retargetare, SMS / apel direct discount-uri si promotii, SMS / apel direct parteneriate / vouchere cu terti
- prin plasarea unei comenzi clientul isi exprima acordul de a imprima pe felicitare numele acestuia/semnatura florariei Hanca.
DESTINATARUL:
- SMS / apel direct cu status livrare cadou
- SMS / apel direct pentru obtinere informatii adresa sau ora / data de livrare
- SMS / apel direct pentru inlocuiri produs sau modificari
- flyere / vouchere / cataloage / marketing direct promovare sau terti in campanii punctuale
- SMS / apel direct promovare si marketing sau terti in campanii punctuale
- cadouri promotii (produse oferite gratuit in cadrul unei campanii sezoniere)
- pe felicitarea cu urare/mesaj: date de contact, informatii marketing si promovare brand Floraria Hanca informatii interne tip cod produs, link produs, link website, cod intern comanda
- pe eticheta de comanda: date de contact, informatii marketing si promovare brand floraria Hanca.
- Orice comanda poate fi insotita de urmatoarele elemente si clientul isi ofera consimtamantul pentru ca livrarea sa fie insotita de toate sau oricare dintre aceste elemente:
- eticheta logo Floraria Hanca si date de contact, voucher cadou discount, numar de comanda si cod produs, data si ora de livrare, orasul de livrare
- felicitare cu Floraria Hanca logo, date de contact, informatii marketing si promovare brand Floraria Hanca, informatii interne tip cod produs, link produs, link website, cod intern comanda; prin plasarea unei comenzi clientul isi exprima acordul de a imprima pe felicitare numele acestuia
- Antet-ul Florariei Hanca numar comanda si date de contact
- carticica instructiuni ingrijire flori si plante, cu floraria Hanca logo si date de contact
- punga cadou Floraria Hanca logo si date de contact
- cutie cu logo si date de contact
- recipiente aranjamente imprimate cu logo Floraria Hanca: cosuri, cutii, pungi, ambalaje buchete, funde decorative, vas ceramic, etc.
Florile fiind perisabile, motiv pentru care NU se returneaza
Legea spune ca NU poti returna sau primi banii inapoi pentru anumite tipuri de produse, iar comerciantul este obligat sa iti spuna asta din start.
Concret, este vorba de:
*Cele care se deterioreaza sau expira repede
*Cele sigilate din motive de igiena si protectie a sanatatii, pe care tu le-ai desigilat
*Cele executate dupa cerintele tale, altfel spus, produsele personalizate, aici fiind vorba despre flori naturale perisabile pe motiv ca: nu imi place, nu este conform pozei realizat, nu a rezistat in vaza mai putin de 48 ore (dupa ce este ridicat/livrat, va rog sa intelegeti ca noi nu cunoastem conditiile de pastrare, temperatura, taiat din codite in unghi de 45, pus in apa in maxim 20 secunde dupa taiere, hidratare corecta, folosirea hranei la plic pe care fiecare o primeste atasat la fiecare buchet impreuna cu instructiunile de folosire, vaza musai sa fie de sticla si foarte bine dezinfectata, apa la temperatura camerei).
*Taie cel mai corect tija sub apa la temperatura camerei, asta nu lasa aerul sa intre in taietura proaspata, acum poti sa transferi rapid florile in vaza pregatita (dezinfectata, cu apa la temperatura camerei).
*Frunzele NU trebuie sa atinga apa deoarece vor actiona cu toti microbii de care trebuie sa iti pazesti aranjamentul/buchetul floral.
*Investeste intr-o foarfeca/cutit speciala/special pentru taiat coditele la flori deoarece o foarfeca normala rupe tija iar in acest mod florile nu se mai pot hidrata corect si nu vor avea durata de viata in vaza.
*Chiar si cu conservanti florali, apa in care stau florile poate deveni vascoasa dupa cateva zile. Poti tine fungii in frau daca schimbi apa 1 data la 2 zile, dezinfectezi vaza cu clor sau dezinfectant.
*Tine vaza cu flori departe de fructe, deoarece ele emana gaz de etilena, hormonul actioneaza asupra florilor prin declansearea imbatranirii tesutului de floare, se vor ofili si usca.
*Cand apa se schimba din vaza, musai trebuie sa tai din nou coditele sub apa 1-2 cm, dupa aceea in 20 secunde trebuie puse in vaza pregatita (dezinfectata cu clor, acesta ucide bacteriile, pliculet hrana, apa la temperatura camerei). *
Va rog eu mult NU indepartati petalele de protectie (primele petale “urate” sau “ofilite” cum spun clientii acestea ajuta la mentinerea in viata cat mai mult, pana la 2-3 saptamani garantat pe cuvant de florist profesionist! Eu nu le voi indeparta niciodata! Asa le vand! Clientul dupa ce achita si iese pe usa florariei procedeaza cum doreste (eu nu doresc sa vad asa distruse florile, este ca termen de comparatie ca si cum ti-ai smulge la propriu piele, parul… asa si cu floricelele, sunt vii, respira, simt si ele! Ma scuzati, aceasta este realitatea si o sustin pe propria raspundere!)
*In speranta ca v-am fost de ajutor cu aceste recomandari, va dorim sa va bucurati de foricele cum ne bucuram si noi.
Cu ajutorul florariei noastre online florariahanca.ro, puteți trimite în Cluj, Floresti, asigurandu-va ca mesajul dvs. este livrat la timp! Livrari flori, Livrari la domiciliu.
Ne gasesti in Floresti, str. CETATII, nr. 3A, si cu livrari la domiciliu LUNI-VINERI 9-18, SAMBATA- DUMINICA 10-15 cu comanda in prealabil, tel. 0773845310. Serviciul de livrare flori este gratuit. Livram prin curieri proprii, astfel incat sa fim siguri ca orice ai comanda, va ajunge in stare perfecta la destinatar!
Noi suntem,
Floraria HANCA
Aranjamente pentru orice ocazie!